آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

از دستگیری ۵۴ معتاد متجاهر تا شناسایی دو محل فعالیت مواد فروشان در قشم

فرمانده نیروی انتظامی قشم گفت: در اجرای مطالبات قشموندان عزیز مبنی بر برخورد با خرده فروشان موادمخدر و دستگیری معتادان متجاهر که باعث ایجاد ناامنی دربرخی از محلات می شود، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین الهی بیان کرد: پلیس قشم در ۲۴ ساعت گذشته پس از شناسایی دو محل فعالیت مواد فروشان و کسب مجوزهای قضایی اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ‌پاکسازی محله های آلوده کرد و موفق به کشف ۳ کیلو و ۵۷۵ گرم انواع مواد مخدر شد که در این رابطه تعداد ۴ نفر فروشنده مواد مخدر و ۴ نفر معتاد متجاهر را دستگیر برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی صلاح کرد.

فرمانده انتظامی قشم ضمن تقدیر  از شهروندان به واسطه حسن همکاری با پلیس در اجرای موفق طرح، از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعا با پلیس در میان گذاشته تا اقدامات لازم قانونی به مرحله اجرا درآید.

وی درپایان خاطرنشان کرد: با احتساب دستگیرشدگان ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ معتاد متجاهر در طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر و جهت درمان به کمپ های ماده ۱۵ و ۱۶ معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا