دسته‌بندی نشده

بیش از یک میلیارد ریال به تجهیزات لجستیکی دریابانی قشم کمک شد

همزمان با دومین روز از هفته بسیج، ۵ دستگاه موتور سیکلت سی‌جی ۲۰۰ سی‌سی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به نیروی دریابانی این شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، مرتضی شیخ‌زاده در مراسم اهدا این وسایل موتوری اظهار داشت: این کمک‌ها به ارزش یک میلیارد و  110 میلیون ریال در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و تأمین بخشی از نیازهای لجستیک نیروی دریابانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در پنج ساله گذشته همچنین یک دستگاه خودرو سواری پرادو، 14 دستگاه خودرو سواری النترا، 10 دستگاه موتورسیکلت 250 سی‌سی و 10 دستگاه موتور سیکلت 125 سی‌سی هم به نیروی انتظامی این شهرستان اهدا شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حدود 200 کیلومتر از سواحل جزیره قشم به همراه بخش گسترده‌ای از اراضی که غالبا جزو میراث طبیعی کشور محسوب می‌شود در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی قشم قرار دارد.

شیخ زاده تصریح کرد: تقویت ارگان‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جزیره قشم با رویکرد حمایتی بنابر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آئین، از امنیت به عنوان یکی از مهمترین ضروریات جامعه نام برد و گفت: تحقق این مهم در حقیقت بسترساز سایر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بشمار می‌رود و از این رو حمایت از ارگان‌های متولی امنیت باید بیش از پیش باشد.

سرهنگ مهدی مرادپور فرمانده پایگاه دریابانی قشم نیز با تقدیر از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: واگذاری امکانات لجستیک در پیشبرد اهداف و‌ ماموریت‌های این یگان بسیار موثر است و موتورسیکلت‌های اهدایی در اختیار پاسگاه‌های دریابانی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا