بهسازی

مستندی بر تایید کاربری زمین های بلوار هنگام وجود ندارد/ زمین واگذار شده فضای سبز نیست

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:از بدو حضور اینجانب در معاونت عمرانی سازمان به عنوان مسئول کمیسیون طرح تفصیلی مجوز تغییر کاربری فضای سبز به کاربری های دیگر را صادر نشده و هیچ زمینی با کاربری فضای سبز در قشم واگذار نشده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم ، سیدمحمد قدسی با اشاره به حواشی اخیر درخصوص واگذاری برخی زمین های شهری با کاربری فضای سبز در بلوار هنگام، بیان کرد: طرح تفصیلی شهرقشم مصوب سال1396 می باشد که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشوری مثل وزارت کشور، وزارت جهاد، سازمان محیط‌زیست مصوب شده است.
وی ادامه داد: هرچند اغلب واگذاری ها در شهرک سیستان و بوستان قبل از سال 1396 بوده ولی در هیچ یک از واگذاری ها مستندی مبنی بر کاربری فضای سبز آن قطعات یا قطعات مجاور وجود ندارد.
قدسی افزود: در چندهفته گذشته مباحثی درخصوص واگذاری زمین به تعاونی فرهنگیان مطرح شد که طبق قانون کاربری فضای سبزی در مجاورت آن منطقه در قرارداد واگذاری وجود ندارد و شاید به دلیل سبز بودن آن قطعات در گذشته، در اذهان مردم کاربری فضای سبز نقش بسته است.


معاون فنی و زیربنایی از شهروندان تقاضا کرد: اگر مستندی درخصوص تخلفات وجود دارد در اسرع وقت به سازمان ارائه شود تا براساس قانون اقدام لازم صورت پذیرد.
قدسی در پایان خاطر نشان کرد: همچنان آمادگی لازم در معاونت فنی و زیربنایی وجود دارد که متقابلاً اسناد موجود در جلسات دیدار مردمی معاونت، در اختیار مردم و نمایندگان آن محله قرار داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا