آخرین خبرها

گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش بهای بلیط شناورها کذب است

فرماندار قشم گفت: گمانه‌زنی‌های فضای مجازی در خصوص افزایش بهای بلیط شناورهای مسافربری کذب است و اگر افزایش قیمتی در کار باشد شخصا آن را اعلام خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، علیرضا نصری در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: گمانه‌زنی‌های فضای مجازی در خصوص بهای بلیط شناورهای مسافری تعیین کننده نیست.

وی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های فضای مجازی در خصوص افزایش بهای بلیط شناورها قطعا کذب است، افزود: حقوق مصرف کننده و ارائه دهندگان خدمات باید به طور همزمان مد نظر قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: امروز نخستین جلسه این موضوع در بندرعباس در حال برگزاری است و پس از ارائه آنالیز قیمت بلیط و خاتمه بررسی‌های لازم در روزهای آتی، اعلام نظر خواهد شد که اگر افزایش قیمتی در کار باشد شخصا آن را اعلام خواهم کرد.

رای تخلفات صنفی باید آنی و در محل صادر شود

نصری ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید برخورد و صدور آنی رای تخلفات صنفی در محل احراز تخلف را در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: اصناف همواره همراه با نظام همراه بوده‌اند و نباید اجازه داد تعداد محدود سوءاستفاده گران چهره این قشر خدوم را خدشه‌دار کنند.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: اثربخشی نظارت‌ها باید در عمل سنجیده و منجر به ارتقای سطح رضایت عمومی شود.

نصری گفت: تامین اقلام مورد نیاز شهروندان از مهمترین اولویت‌هایی است که باید مد نظر دستگاه‌های ذی‌ربط باشد و در این راستا از هیچگونه کوتاهی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا