اجتماعی

اولویت پلیس قشم تامین امنیت هیات‌های عزاداری است

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه اولویت پلیس در این شهرستان مرزی تامین امنیت هیات ها و مجالس عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین علیه السلام در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است، گفت: این وظیفه را با بهره گیری از مشارکت قشموندان و جامعه محلی جزیره انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ مهراب کاظمی افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت هیات های عزاداری شهرستان برای برگزاری مراسم روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری این آیین ها در سایه نظم و آرامش، گفت: پلیس، عزاداران امام حسین علیه السلام را برای برگزاری باشکوه آیین های عزاداری آن حضرت همراهی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم اضافه کرد: باید به منظور صیانت از فرهنگ و نهضت کربلا از انجام اعمال خرافی و دور از شان اسلام که موجب وهن دین و مظهر بی نظمی و ناهنجاری اجتماعی می‌شود پرهیز کرد.

سرهنگ کاظمی توضیح داد: ماموران فراجا و راهور این شهرستان مرزی با تلاش بی وقفه در راستای تامین امنیت و سهولت در رفت و آمد پرشکوه مراسم عزاداری در این ایام فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی قشم با تمام توان و بهره‌مندی از امکانات ماموریت تامین امنیت انتظامی و ترافیکی عزاداری ماه محرم را انجام می‌دهد، گفت: حفظ آرامش و آسایش عزاداران، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و تامین امنیت انتظامی و ترافیکی در این ایام ماموریت حساس پلیس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا