آخرین خبرها

اجرای ۹۴ طرح در حوزه برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون ۹۴ طرح در حوزه برق استان هرمزگان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، حسن کهوری روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با راه اندازی نیروگاه‌های جدید در منطقه آزاد قشم پیشرفت قابل توجهی در جزیره اتفاق افتاده و نگرانی در زمینه تولید برق در این جزیره وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شرکت جهت همکاری در حوزه ساماندهی نحوه مصرف و خدمات رسانی به مشترکان جزیره قشم برای بهبود وضعیت آمادگی کامل دارد.

کهوری تصریج کرد: با همکاری و هماهنگی بیشتر میان منطقه آزاد قشم و مجموعه برق منطقه ای استان شاهد کوتاه شدن فرآیند اجرایی شدن طرح های برق رسانی در جزیره خواهیم بود.

تامین برق صنعت قشم از اولویت‌های قشم

مدیرعامل این سازمان نیز در این دیدار گفت: تامین برق مورد نیاز برای واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین مصرف کنندگان خانگی یکی از اولویت‌های این سازمان است.

حمیدرضا مومنی افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص قشم موضوع تامین برق مورد نیاز حوزه صنعت و تولید و همچنین ساکنان جزیره یک مساله کلیدی است که امید است با برنامه‌ریزی صورت گرفته و راه اندازی نیروگاه‌های جدید این موضوع مدیریت شود.

وی ادامه داد: تولید هم زمان آب و برق در جزیره یکی از سیاست‌های مهم سازمان منطقه آزاد قشم در سال جهش تولید است که با اولویت مصرف توسط مردم جزیره و استفاده صنایع بزرگ برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات و کمبودها، برنامه‌های خوبی در حوزه تامین برق مورد نیاز جزیره اجرایی شده که ارتقاء رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان هرمزگان روز سه‌شنبه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد که از خبرنگاران برای حضور در این نشست دعوت به عمل نیامده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا