آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

شماره حساب متمرکز رزمایش «کمک مؤمنانه» در قشم اعلام شد

شماره حساب متمرکز رزمایش کمک مؤمنانه به منظور تجمیع مشارکت‌ها و تسهیل نظارت بر هزینه کرد مطابق با نظر اهداء کنندگان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، بعد از ظهر امروز دومین نشست قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان قشم برگزار شد.

طی این نشست شماره حساب متمرکز رزمایش کمک مؤمنانه به منظور تجمیع مشارکت‌ها و تسهیل نظارت بر هزینه کرد مطابق با نظر اهداء کنندگان اعلام شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان قشم در این نشست اظهار داشت: انتظار است به منظور تجلی شکوه این رزمایش و بازتاب ملی و بین‌المللی آن تمامی نیک‌اندیشان مشارکت‌های خود تنها به شماره حساب مرکزی قرارگاه ارسال کنند.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: بدیهی است توزیع و هزینه کرد اقلام غیرنقدی و مشارکت‌های نقدی کاملا مطابق با مقصود اهداء کننده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شماره حساب «۱-۷۸۷۰۶۶۱-۱۰» با شماره شبای «IR040700001000117870661001» و شماره کارت «۷۳۶۶-۱۱۵۹-۷۲۱۱-۵۰۴۱» به نام «قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان قشم» نزد بانک رسالت به همین منظور در اختیار آحاد جامعه قرار دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: کمک به افراد آسیب دیده از آثار اقتصادی مخرب ویروس منحوس کرونا وظیفه‌ای همگانی است و می‌توان با اهدای مبالغی هرچند اندک در این کار خیر مشارکت داشت.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: در همین راستا نهاد امامت جمعه شهرستان قشم در گام نخست، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را در قالب۶۰ میلیون ریال نقدی و ۴۰ میلیون ریال غیرنقدی به قرارگاه تحویل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا