آخرین خبرهاگزارش

۹۰ درصد از آسیب دیدگان قشمی وام کرونا دریافت کردند

فرماندار قشم گفت: ۷۰۰ نفر در شهرستان قشم برای دریافت کمک مشاغل آسیب دیده ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت نام کردند که ۹۰ درصد از آنان وام خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا نصری سه شنبه در کارگروه اشتغال در فرمانداری قشم افزود: ۱۰ درصد باقی‌مانده از این افراد و همچنین ۱۰۳ پرونده از کسبه و ۱۴ واحد تولیدی  قشم هنوز تسهیلات خود را دریافت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاری بانک و اداره‎‌های متولی امور با سرعت بیشتر و ارتباط بهتر می‌تواند مشکلات مردم را سریع‌تر برطرف می‌شوند.

فرماندار قشم ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات سهمیه‌هایی که کارگروه مشخص کرده است تقسیم بندی مناسب انجام شود تا با سرعت بیشتری این امر تحقق یابد.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی مطلوب بخشنامه‌ها باعث استفاده حداکثری مردم و کارگاه‌های تولیدی از امکانات دولت می‌شود

نصری پیگیری مستمر طرح‌های اشتغالزایی را مهم دانست و تاکید کرد: با تشویق، ترغیب و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران باعث زمینه ایجاد فرصت شغلی افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این جزیره امکان صادرات بسیار آسانتر از سایر نقاط کشور است، برای صادرات محصولات تولیدی در قشم برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

فرماندار قشم در پایان گفت: شناسایی افرادی که امکانات اولیه‌ی کار مانند زمین و غیر آن را دارند در دستور کار قرار بگیرد تا برای راه اندازی کسب و کارهای جدید پیگیری و تشویق شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا