آخرین خبرهااجتماعیگزارش فرماندار قشم تاکید کرد:

لزوم توسعه فرهنگ و زمینه خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان

فرماندار شهرستان قشم بر ترویج و توسعه رفتارصحیح در حوزه پذیرش افراد توانخواه و مواجهه با این قشر اجتماع به عنوان یکی از مسئولیت های مهم و اثر گذار بخش فرهنگی بهزیستی، تاکید کرد.

به  گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم‌، علیرضا نصری در برنامه بازدید از اداره بهزیستی شهرستان، توانمند سازی  جامعه هدف برای خوداتکایی معیشتی را یکی دیگر از وظایف بسیار  مهم و ارزنده بهزیستی ذکر کرد و افزود: خوداتکایی، عزت نفس انسانی را در خانواده های توانخواه، تقویت می کند.

نصری در بخش دیگری از سخنان خود از پیشگیری به عنوان راه مناسب کنترل تولد فرزندان دچار معلولیت اشاره و بر توسعه و ترویج برنامه های آموزشی مرتبط در بین خانواده ها تاکید کرد.

او با یادآوری امکان استفاده از ظرفیت های اجتماعی نیک اندیش و خیر شهرستان، اضافه کرد: فرهنگ پذیرش توانمندی ذاتی افراد توانخواه به عنوان بخش انکار ناپذیر جامعه و پرهیز از نگاه ترحم آلود به آنان، مهارت آموزی و فراهم ساختن زمینه استفاده از مهارت شغلی و پیش از همه آموزش و بهره مندی از خدمات پیشگیرانه و درمان قبل از فرزند آوری سه ضلع بسیار مهم کار بهزیستی است که با مدیریت صحیح منابع و بسیج بخش های مختلف جامعه ممکن می شود.
فرماندار شهرستان قشم همچنین در بخش نخست سخنان خود ضمن تبریک ۲۵ تیر، روز بهزیستی از پیگیری، ارتباط گیری موثر با لایه های اجتماعی و خدمات اثر گذار رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان، قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا