آخرین خبرها

نخستین جشنواره «مونولوگ انصار قشم» برترین‌های خود را شناخت

نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم با معرفی نفرات برتر در سه بخش نمایش‌های برگزیده، بازیگری و نمایش ‌نامه نویسی خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم با معرفی نفرات برتر در سه بخش نمایش‌های برگزیده، بازیگری و نمایش‌ نامه نویسی خاتمه یافت.

هیئت داوران این جشنواره با تجلیل از تمامی نویسندگان شرکت کننده در جشنواره، منتخبین بخش نمایش‌ نامه نویسی را به شرح زیر معرفی کرد:

«زهرا سلامتی» خالق نمایش نامه «چوک دریا» به عنوان نویسنده برتر، تندیس یادبود جشنواره و جایزه نقدی دریافت کرد.

رتبه دوم مشترکا با لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «پریا نظری» برای نمایش نامه «نبش کوچه جنگ» و «عبدالرسول رنجبر» نویسنده نمایش نامه «عکاس» رسید.

«ابوطالب احدی» نیز برای نگارش نمایش نامه «میم مثل مادر» با دریافت لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی در جایگاه سوم قرار گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش شامل لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «کوروش سلمانی» نگارنده نمایش نامه «نزدیک نخواهی» و «محمد سایبانی» نگارنده نمایش نامه «آبستره دردها» رسید.

هیئت داوران این جشنواره با تجلیل از تمامی بازیگران شرکت کننده در جشنواره، منتخبین بخش بازیگری را به شرح زیر معرفی کرد:

«زهرا سلامتی» برای بازی یکدست با درک فضا و اتمسفر قصه و نیز ارائه بی‌واسطه نمایش «چوک دریا» با حذف زوائد و کلیشه‌ها به مخاطب در جایگاه نخست قرار گرفت و تندیس یادبود جشنواره و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

«فریبا عجم» و «مجتبی رضایی» به ترتیب برای بازی در نمایش «میم مثل مادر» و «من مجتبی نیستم» مشترکا در رتبه دوم قرار گرفته و به لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی دست  یافتند.

جایگاه سوم بهترین بازیگری نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم هم مشترکا با اهدا لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «فاطمه حیدری» و «سارا نظیریان» برای بازی در نمایش «سوزوکی» و «نزدیک نخواهی» رسید.

هیئت داوران پس از تامل و موشکافی بازی‌های بازیگران، «محدثه زارعی» برای بازی در نمایش «شاخه گلی برای یار»، «حسن سلامتی» بازیگر نمایش «آبستره دردها» و «علیرضا احدی» برای بازی در نمایش «ایست بازرسی» را مستحق تقدیر دانست.

جوایز بخش نمایش‌های برگزیده جشنواره شامل تندیس یادبود و جایزه نقدی نیز بدون اولویت و رتبه‌بندی به نمایش‌های «چوک دریا»، «میم مثل مادر» و «آبستره دردها» تعلق گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا