آخرین خبرهادسته‌بندی نشده در راستای بهینه سازی فضای روستایی توسط مدیریت پروژه امور طولا سازمان منطقه آزاد قشم در سال 98 به انجام رسید؛

ارتقا زیرساخت ها و توسعه عمرانی روستای طولا

مدیر پروژه امور طولا سازمان منطقه آزاد قشم از ارتقا زیرساخت های عمرانی و توسعه زیربنایی روستای طولا در سال 98 با هدف بهینه سازی محیطی در این روستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید حسین هوشمند با ارایه بخشی از عملکردهای این مدیریت در سال گذشته اظهار کرد: یکی از اولویت های ما ارتقا زیرساخت های ایمنی در شرایط بارندگی این روستا بود که در همه بخش های مورد نظر اجراشده و رو به پایان است.
وی افزود: در همین راستا کانال جمع آوری آب های سطحی در محله ولیعصر و میدان صنایع، کانال خاکی محله کازرونی و کانال انتقال آب های سطحی از محله حاج یونس به سمت دریا به اتمام رسیده، همچنین کانال جمع آوری آب های سطحی شهرک صنعتی فجر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و جدول کشی آن ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
مدیر پروژه امور طولا سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای پروژه زیرسازی و جدول گذاری خیابان شرقی شهرک گلزار در سال ۹۸ خبر داد و گفت: ادامه این پروژه در بخش اجرای آسفالت که به دلیل شیوع بیماری کرونا در بهمن ماه سال گذشته متوقف شده بود،  در هفته آینده آغاز شده و  تردد ساکنان را در این بخش تسهیل خواهد کرد.
به گفته هوشمند، در حوزه توسعه فضاهای عمرانی نیز، پروژه ساخت پارک شهرک گلزار روستای طولا که باهدف ایجاد فضای مفرح برای تقویت روحیه ساکنان در دست اجرا بوده با  ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال گذشته همراه شده و ضمن نصب وسایل بازی و اجرای فضای سبز با انجام اصلاحات مختصری در ابنیه به اتمام و  بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: زیرسازی کوچه های جنب پارک شهرک گلزار، نقاشی دیوار مدرسه پسرانه رازی، پر کردن نقاط آبگیر و گودال ها از دیگر اقدامات به انجام رسیده در سال گذشته می باشد.
مدیر پروژه امور طولا سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از جانمایی و نصب ۱۱۲ سطل زباله و جمع آوری نخاله در این روستا خبر داد و عنوان داشت: به منظور تامین فضای تفریحی- ورزشی نیز در انتهای شهرک گلزار زمین ورزشی جانمایی شده که با برداشت اولیه زمین و تهیه نقشه در سال گذشته،  آماده ادامه کار در سال جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا