آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده

۳۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی قشم به تعزیرات ارسال شد

۳۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی قشم به ارزش سه میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، فرماندار قشم گفت: به منظور پایش بازار  کالا و خدمات به ویژه کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم یکهزار و ۱۲۰ بازرسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت قشم انجام شد.
علیرضا نصری افزود: همچنین ۳۰ گشت مشترک توسط تیمی متشکل از نمایندگان فرمانداری،اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف منطقه آزاد، شبکه بهداشت، شهرداری، شبکه دامپزرشکی، و دادگستری در ۴۱ روز منتهی به آخر تعطیلات عید صورت گرفت.
وی ادامه داد: در نتیجه این بازرسی ها ۷۶ مورد تخلف به ثبت رسید که گرانفروشی، نصب نکردن نرخنامه و ارائه نکردن فاکتور، تخلفات پر تکرار را تشکیل می‌دادند.

رییس ستاد تنظیم بازار قشم تصریح کرد: امید است بازرسی‌های مستمر از بازارهای شهرستان به توزیع هوشمندانه کالاهای اساسی و به ویژه بهداشتی منجر شود.

۵۵ واحد صنفی عرضه کننده مرغ و گوشت، ۳۰۰ سوپر مارکت و ۳۰ واحد صنفی عرضه کننده میوه و تره بار در شهرستان قشم فعالیت می کنند. حدود سه هزار واحد صنفی غیر تجاری در این شهرستان به مردم خدمات ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا