آخرین خبرهااجتماعیایران

نگاه به توسعه شهری قشم نگاهی ملی است.

شهردار قشم گفت: نگاه به توسعه قشم بدلیل جایگاهی که این جزیره در نگاه عمومی مردم ایران دارد، دارای ابعاد ملی است و این رسالت شهرداری قشم را در خدمت به مردم و مسافران دوچندان ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در بندرعباس، سید مسعود آل‌عبایی اظهار کرد: قشم یک جایگاه ملی در نزد عموم مردم ایران دارد و بسیاری از مردم کشورمان سفری به این جزیره داشته‌اند و یکی از انتخاب‌های گردشگری خود را نیز سفر به این جزیره قرار داده‌اند لذا نگاه ما به توسعه شهری قشم باید نگاهی توأم با درک این جایگاه مهم باشد.

وی با بیان این که تعریف و اجرای هر پروژه عمرانی در قشم باید متناسب با همین نگاه و بر پایه ایجاد رفاه عمومی باشد، خاطرنشان کرد: در سایه تعامل با سازمان منطقه آزاد قشم توانسته‌ایم در بسیاری از حوزه‌های عمرانی شتاب خوبی در اجرای پروژه‌ها ایجاد کنیم و این شرایط را برای تقویت خدمت‌رسانی به مردم تداوم خواهیم بخشید.

شهردار قشم ادامه داد: هدایت‌های خوب و مناسب شورای شهر قشم و چابکی ساختار عملیاتی شهرداری این جزیره سبب شده تا پیگیری امور در سطح مناسبی صورت گیرد و روند اجرای پروژه‌های عمرانی محله‌ای نیز با جدیت ادامه خواهد داشت تا بتوانیم گامی در راستای هرچه زیباتر شدن شهر قشم و میزبانی شایسته این شهر برای مردم سراسر ایران فراهم کنیم.

کرونا خللی در عملکرد شهرداری ایجاد نکرد

آل‌عبایی اضافه کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون که شیوع ویروس کرونا سبب بروز مشکلات بسیاری برای مردم در سراسر جهان و از جمله در استان هرمزگان و جزیره قشم شده است، تلاش ما بر این بود که بتوانیم مسؤولیت‌های اجتماعی خودمان را در راستای مهار این بیماری به خوبی انجام دهیم.

وی کمک به ضدعفونی مراکز عمومی و مدارس و واحدهای آموزشی را از جمله این اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز از پیمانکاران خواسته‌ایم تا نهایت صیانت از کارگران و عوامل اجرایی در اجرای پروژه‌ها صورت گیرد و در عین حال پروژه‌های در دست انجام نیز دچار تعطیلی نشوند.

شهردار قشم گفت: انجام فعالیت‌های جاری در شهرداری قشم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و حدالامکان تلاش کرده‌ایم که شرایطی را ایجاد کنیم که کمترین نیاز به مراجعه ارباب رجوع به شهرداری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا