آخرین خبرهااجتماعیایران

شیوع کرونا فرصتی برای نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج آسان است

فرماندار قشم گفت: کرونا با تمام آسیب‌ها، نکات مثبتی نیز به همراه داشته که تبیین امکان ازدواج آسان و بدون تشریفات گسترده یکی از این موارد به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قشم اظهار داشت: تهیه بانک اطلاعاتی جوانان باید به عنوان یک اقدام زیربنایی در دستور کار اداره وروزش و جوانان شهرستان قرار بگیرد.

وی افزود: احصاء عمده دلایل طلاق از دیگر اقداماتی است که باید برای آسیب‌شناسی مشکلات جوانان و ارائه راهکار کارآمد مد نظر باشد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: فرهنگ‌سازی اثربخش و امیدآفرین در حوزه ازدواج آسان از سوی روحانیون، مراکز آموزشی و سمن‌ها مستعد تقویت و شتاب‌بخشی بیش از پیش می‌باشد.

نصری ادامه داد: کرونا با تمام آسیب‌ها، نکات مثبتی نیز به همراه داشته که تبیین امکان ازدواج آسان بدون تشریفات گسترده یکی از این موارد به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تلاش در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان را باید وظیفه‌ای شرعی و اجتماعی بدانیم و همگان در این راستا ایفای نقش کنند.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌ها باید منتج به انگیزه ازدواج و تسلط جامعه هدف بر مهارت‌های زندگی بشود و آنان را با واقعیت‌های زندگی مشترک آشنا کند.

گفتنی است، طی این نسشت از ۲ زوج جوان شرستان قشم مراسم ازدواج خود را با توجه به شیوع کووید-۱۹ بدون تشریفات برگزار کرده بودند از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا