آخرین خبرهااجتماعیورزشی

ثبت‌نام رئیس دانشگاه آزاد قشم برای پست ریاست هیأت فوتبال هرمزگان

مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای پست ریاست هیأت فوتبال هرمزگان ثبت‌نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دسینه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای پست ریاست هیأت فوتبال هرمزگان ثبت‌نام کرد.

دسینه که از ورزشکاران سابق هرمزگان است دقایقی پیش با حضور در دفتر هیأت فوتبال استان ضمن ثبت‌نام و تحویل مدارک رسمأ به‌عنوان کاندیدای پست ریاست هیأت فوتبال استان ثبت‌نام کرد.

با حضور وی در رأس هرم فوتبال استان، امکانات ویژه دانشگاه‌های آزاد هرمزگان به‌سمت و سوی ورزش استان سوق داده خواهد شد و همچنین این امر به رشد علمی ورزشکاران این استان کمک شایانی خواهد کرد.

دسینه سابقه بازی چندین ساله در رده‌های مختلف در باشگاه خواجه‌عطای بندرعباس را دارد و سال‌ها کاپیتان این تیم بود.

همچنین وی، عضو تیم منتخب استان، عضو شورای ورزش دانشگاه آزاد، عضو تیم منتخب دانشگاه آزاد، عضو کمیته ورزش سازمان سمای کشور،  راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد در هرمزگان، رئیس کمیته میزبانی مسابقات کشوری سما در هرمزگان و رئیس هیئت مدیره و مؤسس باشگاه سما نیز هست.

مهدی دسینه عضو هیئت‌علمی رسمی دانشگاه با رتبه استادیار بوده و از مدیران باسابقه دانشگاه است که در سوابق اجرایی خود، ریاست ۶ ساله دانشگاه سما استان هرمزگان، مدیرکل اداری دانشگاه آزاد استان، معاون دانشگاه آزاد استان، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما، مدیر گروه دانشگاه‌های پیام نور و آزاد قشم، مشاور سازمان بنادر و دریانوردی کشور، رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد و نماینده اعضای هیئت‌علمی در شورای فرهنگی دانشگاه را داراست.

مهدی دسینه پس از ثبت‌نام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، خود را خادم جوانان این استان دانست و گفت: همه تلاشم را برای ارتقای رشد و توسعه فوتبال هرمزگان به کار خواهم بست.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد تا فوتبال هرمزگان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا