ورزشی

بهره‌برداری از دو پروژه بزرگ ورزشی در قشم با حضور وزیر ورزش و جوانان

دو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان قشم با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، فرماندار، امام جمعه و جمعی دیگر از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: این دو پروژه شامل زمین چمن مصنوعی روستای رمچاه و سالن ورزشی چند منظوره روستای گیاهدان است.

محمد محمدحسینی افزود: این دو پروژه با اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل منابع اداره ورزش و دهیاری‌ها اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای رمچاه به وسعت 2 هزار و 860 مترمربع و با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون تومان ، پروژه مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و دهیاری روستای رمچاه است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: سالن ورزشی چند منظوره روستای گیاهدان نیز یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که بیش از هفت سال از آغاز اجرای آن می‌گذرد اما به دلیل بی‌توجهی در دولتهای گذشته، به حال خود رها شده بود.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم و تخصیص اعتبار لازم، این پروژه تکمیل و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: سالن ورزشی چندمنظوره روستای گیاهدان به وسعت یک هزار و 8 مترمربع با اعتبار هشت میلیارد و 900 میلیون تومان اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان قشم ضمن تشکر از نگاه ویژه مسوولان وزارت ورزش و جوانان به حوزه ورزش قشم، تصریح کرد: امروز شاهد رونق دوباره ورزش در این منطقه هستیم که به طور یقین نقش قابل توجهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد امید و انگیزه در میان جوانان خواهد داشت.

19 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی قشم اضافه می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم نیز امروز در حاشیه بهره‌برداری از این طرحهای مذکور در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 18 طرح ورزشی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا دریایی افزود: با بهره‌برداری از این 18 طرح، 19 هزار مترمربع به وست فضاهای ورزشی قشم اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرحهای ورزشی شامل 16 زمین چمن مصنوعی و 2 سالن ورزشی چند منظوره است.

رییس اداره ورزش و جوانان قشم تصریح کرد: در طول فعالیت دولت سیزدهم سه زمین فوتبال استاندارد ، 33 زمین چمن مصنوعی و هفت سالن ورزشی چند منظوره بزرگ با اعتباری افزون یک هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا و غبار روبی و ادای احترام به شهیدان این خطه و نشست با ورزشکاران از جمله برنامه‌های امروز وزیر ورزش و جوانان در سفر به قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا