آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیایران

بی‌مهری «رسانه ملی» به قشم خاتمه یابد

امام جمعه قشم گفت: بی‌مهری و غفلت رسانه ملی از پوشش رویدادهای فرهنگی مذهبی این جزیره موجب گلایه‌مندی بوده و انتظار است خاتمه یابد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در آیین تجلیل از عوامل نمایش «عشق غدیر»، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت قشم از قابلیت انعکاس در رسانه ملی برخوردار بوده و غفلت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس جای گلایه‌مندی دارد.

وی افزود: عمده برنامه‌های فرهنگی مذهبی این جزیره قابل بازتاب در سطح ملی و بین‌المللی است که متاسفانه نسبت به آن بی‌مهری می‌شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت قشم شاهد ایجاد «نهضت اطعام» در این جزیره بودیم که به لحاظ کمی و کیفی قابل قیاس با بسیاری از شهرستان‌های دیگر نیست. 

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: جزیره قشم از غنای محتوای رسانه‌ای بالایی برخوردار است و انتظار است مرکز صدا و سیمای خلیج فارس توجه بیشتری به ظرفیت‌های آن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: عدم انعکاس مناسب اقدامات فرهنگی مذهبی جزیره قشم اعتراض فعالان این حوزه را به همراه داشته و خواستار تغییر در وضع موجود هستند.

«غدیر» نماد وحدت امت اسلام است

وی «غدیر» را از مهمترین نمادهای وحدت امت اسلام برشمرد و افزود: اصل واقعه غدیر مورد قبول قاطبه مسلمانان است و در جزیره قشم نیز همراهی بزرگان و جوانان اهل سنت در راستای بزرگداشت این روز بودیم.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: بسیجیان هنرمند قشم با به کارگیری هنر انقلابی و به خدمت گرفتن ظرفیت بزرگ فضای مجازی، شکوه غدیر را در جزیره قشم تجلی بخشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم خاطرنشان کرد: انتظار است از این قابلیت‌ها در محرم الحرام نیز بکارگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا