آخرین خبرهااجتماعیاقتصادی

دستمزد «کارگران» قشم ظرف ۲۴ ساعت آینده پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از پرداخت دستمزد کارگران فضای سبز این جزیره طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ،عباس رنجبری اظهار داشت: تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم یک شرکت کاملا خصوصی و مستقل است.

وی با اشاره به همکاری این شرکت با سازمان منطقه آزاد به صورت پیمانکاری، افزود: با وجود اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارگران پیمانکار ارتباطی با کارفرما ندارد اما حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز این شرکت در اولویت پرداخت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: حقوق پاکبانان سه روز قبل پرداخت شده و کارگران فضای سبز نیز قرار بوده امروز حقوق تیرماه خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: مطابق با روال معمول این شرکت حقوق هر ماه تا دوازدهم ماه بعد پرداخت می‌شود که حقوق تیرماه تنها هشت روز از روال طبیعی پرداخت عقب افتاده است.

رنجبری گفت: حقوق تیرماه کارگران امروز به بانک عامل تحویل شده که طی ۲۴ ساعت آینده به حساب آنان واریز می‌شود و پرداخت معوقات و مابه التفاوت حقوق کارگران فضای سبز نیز از ماه آینده آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: از سه ماه قبل نیز به کارگران اعلام شده نمایندگانی را از جمع خود برای پیگیری مطالباتشان انتخاب کنند تا به شیوه‌ای صحیح و از مجرای قانون پیگیری مطالبات آنان صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا