آخرین خبرهااقتصادی مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم:

دپوی کالای بازاریان در گمرک سودی برای منطقه آزاد قشم ندارد

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یکی از جاذبه‌های اصلی مسافران و گردشگران جزیره قشم تهیه کالاهای گروه چهار بوده است و دپوی کالاهای بازاریان و اصناف گوناگون در محل گمرک منطقه آزاد قشم هیچ سودی برای این سازمان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایسنا ، علی همایونی در جمع بازاریان جزیره قشم، افزود: در چند سال گذشته مصوبات بسیاری برای محدودیت ثبت سفارش یا واردات کالا در مناطق آزاد به وجود آمده که کالاهای گروه چهار (شامل پوشاک، کفش، یخچال و …) دارای ممنوعیت وارداتی است.

وی اضافه کرد: این موضوع توسط مسئولان ارشد کشور تصمیم گیری شده و این مصوبات ارتباطی به مناطق آزاد ندارد.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: یکی از جاذبه‌های اصلی مسافران و گردشگران جزیره قشم تهیه کالاهای گروه چهار بوده است و دپوی کالاهای بازاریان و اصناف گوناگون در محل گمرک منطقه آزاد قشم هیچ سودی برای این سازمان ندارد.

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته جلساتی در این زمینه در سازمان منطقه آزاد قشم برگزارشده است و نامه‌نگاری‌هایی نیز انجام‌شده که امیدواریم به‌زودی با ارائه راهکار مناسب مسئولان کشوری جلوی ضرر و زیان تجار و کاسبان قشم گرفته شود.

همایونی عنوان کرد: البته سازمان منطقه آزاد قشم در چند مرحله در اطلاعیه به اصناف اعلام کرد که هیچ کالایی از جنس گروه چهار وارد نکنند، ولی متأسفانه هنوز هم شاهد ورود این‌گونه کالاها هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا