سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راهاندازی سامانه تلفن رسيدگي به شكايات اصناف در این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبرقشم، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سامانه در راستاي اجرای سیاستهای دولت مردمی و با تأکید مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تكريم اربابرجوع و رسيدگی به شكايات مردمی در کوتاهترین زمان ممكن راهاندازی شده است.
وی ادامه داد: مردم میتوانند شکایات خود را در تماس با شماره ۳۵۲۵۲۶۳۰-۰۷۶ مطرح کنند و در اسرع وقت شاهد رسيدگی و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده باشند.
سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: این سامانه باهدف جلب بیشتر اعتماد عمومی نسبت به کسبوکارها و پاسخگو بودن مسوولان ذیربط، همچنین تجمیع و یکپارچهسازی شکایات بهمنظور برنامهریزی برای ارائه خدمات بهتر در آینده راهاندازی شده است.