آخرین خبرهااجتماعیورزشی

قشم می تواند پایلوت مناسبی برای تورهای تیم ملی بوکس باشد

رئیس فدراسیون بوکس کشور در نشست مشترک با رئیس هیات بوکس قشم گفت: جزیره قشم می تواند پایلوت مناسبی برای اردوهای تیم ملی بوکس باشد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم ، حسین ثوری در نشست مشترک با آریا امیری رئیس هیات بوکس قشم خاطر نشان کرد: جزیره قشم ظرفیت میزبانی اردو‌های تیم ملی و برگزاری مسابقات بوکس کشور را دارد.

رئیس فدراسیون بوکس کشور با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای شهرستان قشم در رشته بوکس اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت ورزش بوکس در جزیره قشم علاقمندان زیادی دارد و باید تلاش کنیم که این شهرستان پایلوت آموزش و کمپ‌های تیم ملی کشور باشد.

رئیس هیات بوکس قشم هم با اشاره به اینکه جزیره قشم آمادگی برگزاری مسابقات بوکس کشور را دارد، بیان کرد: این موضوع مورد استقبال رئیس فدراسیون بوکس کشور قرار گرفت و مقرر شد ایشان جهت بازدید از سالن های ورزشی و توسعه ورزش بوکس در شهرستان قشم به این جزیره سفر کند.
آریا امیری در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازدید رئیس فدراسیون از زیرساخت های ورزش بوکس در جزیره قشم، تفاهمنامه ای بین فدراسیون بوکس کشور و هیات بوکس شهرستان قشم امضا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا