آخرین خبرهااجتماعی

۴۴ ویژه‌ برنامه دهه امامت و ولایت در قشم اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلغیات اسلامی قشم از اجرای ۴۴ ویژه برنامه بزرگداشت دهه امامت و ولایت از نهم تا بیستم مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت اجرای ۴۴ ویژه برنامه از نهم مردادماه در قشم آغاز می‌شود.

وی افزود: به صورت میانگین روزانه سه برنامه تا ۲۰ مردادماه در سطح شهرستان قشم برگزار می‌گردد که بخش عمده آن برای حفظ سلامت جامعه به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: برنامه‌ها با پخش زنده دعای عرفه از امامزاده سیدمظفر قشم آغاز و با اجرای کارنوال شادی در سطح شهر خاتمه می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر در بسر فضای مجازی برنامه شاخص این دهه است که راس ساعت ۱۶ روز غدیرخم توسط گروه نمایشی ایثار و انصار با همکاری ستاد مردمی غدیر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات متنوع برای رده‌های سنی مختلف، طرح اطعام علوی، جشن مجازی مساجد، نور افشانی همزمان ۷۲ نقطه قشم، تجلیل از مجاهدین جبهه سلامت، خطبه خوانی غدیر و ده‌ها برنامه‌ متنوع دیگر برای دهه ولایت برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: افزون بر ۹۵ درصد از برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار و از شبکه اینترنتی « https://live12.ir/official/isar » و «www.instagram.com/tv_qeshm» پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا