آخرین خبرهااقتصادیگردشگری

توسعه 2 سایت گردشگری قشم با ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از توسعه و ساماندهی سایت جزایر ناز و کمپ پارک ریگو با هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، امیر سلکی اظهار داشت: از بهمن‌ماه سال تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به حوزه‌های عمرانی، رفاهی و گردشگری این 2 سایت جزایر ناز و کمپ پارک ریگو تخصیص‌یافته است.

وی افزود: گام نخست ما در سایت گردشگری جزایر ناز، جمع‌آوری نخاله‌ها و پاک‌سازی ساحل،  آماده‌سازی پارکینگ و تسطیح ساحل ناز برای تسهیل دسترسی گردشگران بود.

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در همین راستا برج مراقبت باند پروازی با سازه‌های چوبی، نصب ۱۰ آلاچیق چوبی، ۲۰ سایبان چتری، چندین سکوی سیمانی به همراه چندین المان از جانوران آبزی در این سایت ساخته و جاگذاری شد.

سلکی ادامه داد: تعمیر و رنگ‌آمیزی بیلبوردهای تبلیغاتی این سایت، نصب پرچم با میله‌های گالوانیزه به دلیل جلوگیری از فرسایش، تعمیر، نصب و رنگ‌آمیزی تأسیسات روشنایی، نصب کانکس اداری سایت ناز و انتقال دو سرویس بهداشتی متحرک با ۶ چشمه در هر سرویس از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: با همکاری سایر بخش‌های عمرانی سازمان درحال‌توسعه مساحت پیورس شده در این سایت، تسطیح ساحل و ایجاد امکانات بهتر برای پذیرایی از گردشگران و ساکنان جزیره هستیم.

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فضای خدماتی و سبز کمپ پارک مهتاب روستای ریگو، پس از اتمام بیماری کووید-۱۹ آماده پذیرایی از گردشگران در این منطقه هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا