آخرین خبرها مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

رفع تصرف 11هزارمتر مربع اراضی ملی در منطقه سوزا قشم به ارزش 7.700.000.000 ریال

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دراجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 11هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم واقع در منطقه سوزا این جزیره به ارزش هفت میلیارد و700 میلیون ریال توسط این یگان رفع تصرف شد.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری تسنیم ،مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی در راستای وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور مورخ 31 خرداد 99دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.

وی به استناد قانونی این اقدام نیز اشاره کرد و گفت: یگان حفاظت از اراضی ملی  و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم به استناد ماده 690 قانون مجازات اسلامی و در اجرای دستور مذکور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و پس از انجام استعلامات مورد نیاز نسبت به رفع تصرف این قطعه زمین اقدام کرده است. 

مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم  تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا