آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

استمرار پویش «مدار مهربانی» ادامه نوع دوستی مردم هرمزگان

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان دربیانیه ای از مردم شریف هرمزگان جهت شرکت در پویش مدار مهربانی دعوت کرد

در متن این بیانیه آمده است:

مردم شریف استان هرمزگان!

همراهی و همکاری بی دریغ شما مردم نوعدوست و نجیب در فعالیتهای خیرخواهانه در امور مختلف از کمک به ارتقای تعلیم و تربیت تا همگرایی در مقابله با تهدیدات مختلف ،از زدودن چهره کریه فقر در جامعه تا حراست از طبیعت همگی جلوه های ماندگار ایثار مردم هرمزگان است .

امروز نیز بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی بیش از گذشته نیازمند همت کریمانه ، نمایش حضور ومشارکت شما مردم عزیز در اهدای خون هستند .

نیک می دانیم با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه علم پزشکی هنوز هیچ گونه جایگزین مصنوعی برای خون ساخته نشده است و فقط خونی که توسط انسان‌های نیکوکار اهدا می‌شود، می‌تواند جان انسان‌های دیگر را از مرگ نجات بخشد.

بروز حوادث و سوانح گوناگون نظیر تصادفات رانندگی، سوختگی‌ و اعمال جراحی ها ،

بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی یا اشعه درمانی قرار دارند و از مصرف‌کنندگان خون و فرآورده‌های خون هستند، بیماران تالاسمی و هموفیلی که ناگزیرند برای بهره‎مندی از یک زندگی نسبتاً طبیعی برای تمامی عمر به شکل منظم خون یا فرآورده‎های خون دریافت کنندو سایر بیماران نیازمند همچنان امیدشان به اقدام خیر خواهانه  شما مردم نجیب استان می باشد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان از همه مردم نوعدوست دعوت می کند با عنایت به شرایط خاص کمبودخون و فرآورده های خونی ودر خواست نیازمندان به این ماده حیاتی ، با حضور در مراکز انتقال خون در مرکز استان یا مراکز شهرستانها با اهدای خون در نجات بیماران نیازمند سهیم باشند .

بی تردید شرکت در پویش مدار مهربانی و استمرار این حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه به عنوان ارزشی ماندگار در تاریخ این خطه ثبت خواهد شد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا