اقتصادی

معرفی فرصت های سرمایه گذاری شیلات و کشاورزی قشم

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از معرفی فرصت های سرمایه گذاری شیلات و کشاورزی قشم در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مریم نوری بالانجی با حضور در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که با مشارکت شرکت های ایرانی و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در تهران برگزار شد، گفت: 150 فرصت سرمایه گذاری قشم در این نمایشگاه معرفی شد که بخشی از آن ها در حوزه شیلات و کشاورزی بود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته نیز بود، با استقبال بالای سرمایه گذاران ایرانی و خارجی همراه شد.
به گفته نوری، بیشتر سرمایه گذاران بازدیدکننده از غرفه منطقه آزاد قشم در حوزه پرورش میگو با علوم نوین، تولید خوراک آبزیان، تولید محصولات دانش بنیان از شیر شتر، پرورش دام سبک و سنگین و حوزه پرورش ماهی در قفس بودند.
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در غرفه منطقه آزاد قشم به بازدیدکنندگان علاقمند، توضیحاتی در مورد فرصت های سرمایه گذاری در حوزه شیلات و کشاورزی و نیز دیگر حوزه ها ارائه شد.
گفتنی است، در این نمایشگاه که از 13 تا 16 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، 100 شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی و شیلاتی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان، به همراه شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا