آخرین خبرهااقتصادی

کوتاهی بانک‌ها سد راه «جهش تولید»/ رهاشدگی سرمایه‌گذاران در امور بانکی خاتمه یابد

فرماندار قشم با بیان اینکه سرمایه‌گذار نباید در مسیر بانک رها شود، گفت: دستگاه‌های متولی خود را موظف به بررسی دلایل به نتیجه نرسیدن درخواست تسهیلات سرمایه‌گذاران بدانند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی خود را موظف به بررسی دلایل به نتیجه نرسیدن درخواست تسهیلات سرمایه‌گذاران و متقاضیان برنامه‌های تولید و اشتغالزایی بدانند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار نباید در مسیر بانک و کارگاه رها شود، افزود: کوتاهی بانک‌ها، اشکالات قانونی یا ضمانت پرداخت هرکدام، نیازمند راهکار و پیگیری خاصی است که دستگاه متولی باید تا حصول نتیجه مطلوب آن را پیگیری کند.

فرماندار قشم تصریح کرد: اصلاح روند سنتی و هدایتگری کارآمد در مسیر اشتغالزایی از نخستین مولفه‌های تحقق جهش تولید به شمار می‌رود.

نصری ادامه داد: حفظ نیروی کار توسط فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی با وجود مشکلات اقتصادی و زیان ناشی از کرونا، بسیار ارزشمندتر از تعدیل نیرو است.

وی اضافه کرد: از این رو اختصاص بسته‌های تشویقی ویژه برای کمک به این فعالان در نظر گرفته گرفته خواهد شد.

فرماندار قشم بیان کرد: دستگاه‌های مسوول باید درخواست فعالانی که از چنین شرایطی برخوردار هستند اما نامشان در لیست سامانه کارا انعکاس نیافته را پیگیری و نتیجه را به کارگروه گزارش کنند.

نصری ابراز داشت: بکارگیری مددجویان نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی با تسهیلات ویژه این نهادها می‌تواند در اشتغالزایی و رونق کسب و کار یاری‌گر سرمایه‌گذاران باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا