آخرین خبرهااقتصادی باهدف ساماندهی و انسجام خدمات شهری به کسبه درگهان تهیه می شود؛

نقشه جامع امور شهری مجتمع های تجاری درگهان

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از تهیه نقشه جامع امور شهری مجتمع های تجاری درگهان باهدف ساماندهی و انسجام خدمات در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سلکی در نشستی که با حضور مدیران مجتمع های تجاری شهر درگهان به منظور بررسی راهکارهایی برای تهیه نقشه جامع امور شهری برگزار شد، با اشاره به لزوم طراحی دستورالعملی ثابت و مدون برای اریه خدمات به این مجتمع ها گفت: نقشه جامع امور شهری مجتمع های تجاری درگهان به ساماندهی خدمات کمک می کند.
وی ادامه داد: این نقشه با محوریت ارایه خدماتی همچون افزایش ایمنی مجتمع ها در برابر آتش سوزی و بارندگی ها و نوسازی و بررسی دایم وضعیت تاسیسات آب و برق باهدف پیشگیری از خسارات احتمالی می باشد.
به گفته سلکی، ساخت پارکینگ خودرو و زیباسازی منظر و‌سیمای مراکز تجاری و معابر مربوط به این مراکز یکی دیگر از موارد موردنظر در تهیه این نقشه است که با فراهم کردن امکانات رفاهی به جذب خریداران کمک کرده و سطح زندگی در شهر درگهان را ارتقا می دهد.
مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم همچنین بر لزوم زمانبندی مشخص برای جمع آوری زباله ها، پسماندها و نظافت مجتمع ها تاکید کرد و گفت: ساخت کانال دفع آب های سطحی نیز یکی از گزینه های این طرح است که باهدف پیشگیری از جاری شدن سیلاب در سطح شهر باید به آن پرداخته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا