آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

اهدای ۲ هزار اقلام بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان قشم

اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای شهرستان قشم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در پی انجام مسوولیت اجتماعی خود، یکهزار دستکش لاتکس، یکهزار ماسک اِن ۹۵ (N۹۵) و پنج دستگاه تب سنج به بیمارستان خلیج فارس این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا فرماندار قشم عصر دوشنبه گفت: پیش از این نیز چهار دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) توسط خیران خریداری و با همکاری اتاق بازرگانی و شورای شهرستان قشم به شبکه بهداشت و درمان قشم اهدا شد که از از آنان قدردانی می‌شود.

علیرضا نصری افزود: تا کنون اقدامات موثری توسط مردم، خیران، شوراهای روستا، شهر و شهرستان و همچنین دهیاران در راستای کمک به شبکه بهداشت ودرمان قشم صورت گرفته که برآیند آن مثبت ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود مهاجر پذیر بودن قشم از نظر مسافر و افراد جویای کار، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستاد کرونای شهرستان، نتیجه مثبتی رقم خورده است.

فرماندار قشم تصریح کرد: ماندن قشموندان در خانه یکی از موثرترین راه‌ها برای کنترل شیوع کرونا در قشم بوده است که امید می رود با ادامه همکاری مردم این کنترل تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه پیدا کند.

محدودیت تردد همچنان پابرجاست

وی افزود: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت‌ها در تردد همچنان پابرجاست.

نصری خاطرنشان کرد: هم اکنون قشموندان امکان خروج از جزیره را ندارند و فقط مسافران و غیر ساکنان می‌توانند از شهرستان خارج شوند.

وی افزود: قشموندانی که در خارج از شهرستان هستند نیز برای ورود باید در سامانه «کیا» ثبت‌نام و در طرح غربالگری شبکه بهداشت و درمان شرکت کنند.

فرماندار قشم ادامه داد: با مشخص شدن نتیچجه غربالگری، در صورت امکان، اجازه ورود صادر می‌شود.

وی بیان کرد: این افراد پس از ورود به قشم نیز باید در خانه بمانند و به خودمراقبتی بپردازند و پس از اطمینان کامل از سلامت خود، در محل کار حاضر شوند.

نصری افزود: اصناف خرد نیز  از ۲۳ فروردین ماه می‌توانند با رعایت پروتکل بهداشتی به فعالیت بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا