آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی هادی نعیمیان را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتصاب هادی نعیمیان در این سمت، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در متن این حکم آمده: 
 جناب آقای هادی نعیمیان
نظر به تخصص تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مفاد ماده ۱۷، ۱۸ و ۲۲ اساسنامه در مصوبه هیات وزیران به تاریخ ۰۷ /۰۵/۱۳۹۶ و همچنین در اجرای صورت جلسه مجمع به تاریخ ۳۰/۰۱/۱۳۹۹ شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم (سهامی خاص)، بدین وسیله، جنابعالی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور انتخاب می‌شوید.
 انتظار می رود اعضای محترم هیات مدیره با اتکا به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه ریزی و اقدامات موثری را جهت تحقق اهداف سازمان به عمل آورند.
 حمیدرضا مومنی 
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم


گفتنی است، هادی نعیمیان پیش از این عهده دار سمت مدیریت نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.
در این آیین از زحمات غلامرضا دهقانی که پیش از این عهده دار سمت مدیرعاملی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم بود تقدیر شد.
روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان منطقه آزاد قشم، این انتصاب شایسته را به وی تبریک گفته و برای هادی نعیمیان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، آرزوی موفقیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا