آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشده

کمک مؤمنانه| توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در قشم

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان قشم از توزیع 17 هزار بسته معیشتی و پنج هزار پُرس غذای گرم به ارزش 38 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم در آئین آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه این شهرستان اظهار داشت: ۱۳ هزار بسته حمایتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرحله نخست رزمایش همزمان با شروع ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی افزود: امروز در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان قشم نیز چهار هزار بسته معیشتی و پنج هزار پرس غذای گرم به ارزش ۶ میلیارد ریال در بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا توزیع می‌شود.

امام جمعه و فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان قشم تصریح کرد: پخت و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم دیگر به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز از شامگاه امروز آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: مجموع مشارکت‌ها و اقلام اهدایی رزمایش کمک مومنانه شهرستان قشم تا کنون ۱۷ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی خطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی جامعه هدف از مهمترین محورهای این رزمایش به شمار می‌رود و از این رو توزیع اقلام به صورت شبانه و بدون هرگونه تصویربرداری مورد تاکید قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا