آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهگردشگری

تقویت تعامل قشم-بندرعباس در راستای توسعه تجارت هرمزگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تقویت اتحاد و تعامل منطقی بین اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده تجار هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم به توسعه تجارت در استان هرمزگان می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار داشت: برقراری همکاری و تعامل منطقی بین این منطقه آزاد و اتاق بازرگانی بندرعباس می‌تواند راهگشای برخی مسائل جاری استان باشد.

وی افزود: هر چه اتحاد و تعامل منطقی بین اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده تجار هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم تقویت شود به تبع آن تجارت در استان هرمزگان توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در همین راستا پیشنهاد ایجاد دفتر تمام اتاق‌های بازرگانی مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور در جزیره قشم به اتاق بازرگانی کشور ارائه شده است.

مؤمنی ادامه داد: از هر پیشنهادی مبنی بر توسعه صنعت، معدن و تجارت در قشم استقبال می‌شود و کمال همکاری را با اتاق بازرگانی بندرعباس خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: هرمزگان یکی استان‌های درآمدزای کشور است و موقعیت‌های پیش آمده برای این استان در طول دهه‌های گذشته بر ضرورت هم اندیشی، همکاری و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های استان برای استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها می‌افزاید.

محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس نیز در این دیدار اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بر حوزه اشتغال تاثیر مستقیم داشته است.

وی افزود: از این رو باید دوران پساکرونا به سرفصل نوینی در فعالیت‌های اقتصادی هرمزگان تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا