آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشده

دریادلان «سپاه» پای کار کمک مؤمنانه/ ۱۵۰۰ کلیوگرم «ماهی» در قشم توزیع شد

مسؤول فرهنگی ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم از توزیع یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی در راستای رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، ادریس درویش‌نژاد اظهار داشت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان قشم یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی به همت ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم مهیا شد.

وی افزود: این اقلام در قالب ۳۷۵ بسته به ارزش نهایی ۶۰۰ میلیون ریال در بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و اقشار آسیب‌دیده از شیوع کووید-۱۹ توزیع گردید.

مسؤول فرهنگی ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم تصریح کرد: روز گذشته در مرحله نخست، خانوارهای روستای گربدان و روستاهای همجوار آن تحت پوشش قرار گرفتند.

درویش‌نژاد ادامه داد: امروز نیز توزیع در بین خانوارهای مددجوی روستای پی‌پشت و حومه مطابق لیست دریافتی از کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم انجام خواهد شد.

غلامرضا غلامی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم نیز گفت: این دو نهاد انقلابی در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی جامعه محلی در حوزه‌های مختلف همکاری دارند که موفقیت‌های محسوسی را نیز به همراه داشته است.

گفتنی است، پیش از این نیز ۳۲۷ بسته حمایتی به ارزش ۶۵۴ میلیون ریال توسط ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم در بین خانوارهای نیازمند و اقشار آسیب دیده از شیوع کووید-۱۹ توزیع شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا