آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشدهسیاسی

مسؤولان نهاد عقیدتی سیاسی باید گفتمان آزادسازی «قدس» را تبیین کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم گفت: مهمترین عرصه خدمت این نهاد عقیدتی سیاسی در زمان حاضر تبیین گفتمان ولایت و رهبری تا آزادسازی قدس شریف است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی اظهار داشت: علامه شهید مرتضی مطهری الگویی برای زندگی شخصی و کاری معلمان و مربیان به شمار می‌رود.

وی افزود: شهید مطهری با پایبندی به ۲ شاخصه مهم «ایثار» و «اخلاص» توانسته به چنین جایگاه والایی نائل آید و به سعادت شهادت دست یابد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت و رهبری مهمترین مولفه عاقبت به خیری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی ادامه داد: شهید مطهری با تبعیت محض از ولایت فقیه توانست در مسیر سعادت ثابت قدم بماند.

وی خدمت به محرومان و مستضعفان را دیگر ویژگی‌های شهید مطهری برشمرد و اضافه کرد: به تاسی از آن شهید باید در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد چرا که توفیق خدمتگزاری فرصتی محدود و گذرا است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم روز عقیدتی سیاسی در این ارگان را گرامیداشت و بیان کرد: تقویت روحیه معنوی و ارتقای معنویت در مجموعه نیروهای مسلح از ثمرات وجود این نهاد به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی ارتقای بصیرت و بینش سیاسی کارکنان نیروهای مسلح را از دیگر ثمرات این نهاد برشمرد و گفت: مهمترین دست آورد آن از ابتدا تا کنون تربیت پاسدارانی مخلص همچون شهیدان همت،زین‌الدین، حججی و سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی است.

وی افزود: برای اعتلای این نهاد باید مکتب سلیمانی در همه مجموعه‌های نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج نهادینه شود و با استفاده از گفتمان ولایت و رهبری، مسیر سعادت و عاقبت بخیری آحاد کارکنان فراهم شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: مهمترین عرصه خدمت این نهاد در زمان حاضر خدمت به محرومین و مستضعفین، تقویت بنیه معنوی و عقیدتی برای استفاده در میدان نبرد با دشمن و تبیین گفتمان ولایت و رهبری تا آزادسازی قدس شریف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا