آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

دفاع از پایان‌نامه در پیام نور «قشم» مجازی شد

رئیس دانشگاه پیام نور قشم گفت: بنابر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطع زنجیره گسترش کویید-۱۹ در جامعه، دفاع از تمامی پایان‌نامه‌ها در این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، مصطفی علی‌نقی‌زاده اظهار داشت: بنابر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطع زنجیره گسترش کویید-۱۹ در جامعه، دفاع از تمامی پایان‌نامه‌ها در این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: از این رو دانشجویان هیچگونه دغدغه‌ای در خصوص دفاع از پایان‌نامه و رساله خود در شرایط کرونایی این روزها نداشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در بخش تحصیلات تکمیلی، دفاع و انفورماتیک، بسترهای لازم جهت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه با تمامی مراکز داخل و خارج از کشور به صورت مجازی فراهم شده است.

علی‌نقی‌زاده ادامه داد: دفاع‌های مجازی در گذشته نیز با استقبال اساتید و دانشجویان همراه بوده و در شرایط کنونی نیز که سلامت اساتید و دانشجویان در اولویت است از این ظرفیت بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: این اقدام موجب کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان و از همه مهمتر ارتباط مطلوب دانشجویان و اساتید‌ را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم ابراز داشت: طی هفته ۳ دانشجو به صورت مجازی از پایان‌نامه خود دفاع می‌کنند که این آمار برای اردیبهشت‌ماه ۲۰ نفر است.

علی‌نقی‌زاده خاطرنشان کرد: در صورت تداوم کووید-۱۹، در طول ترم جاری ۸۰ دانشجو دفاع از پایان‌نامه را به صورت مجازی انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا