آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم:

حسابرسی داخلی ارزش آفرین عملکرد مدیران است

مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حسابرسی داخلی به عنوان یک مشاور مستقل و مطمئن مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، برای بهبود عملکرد این سازمان ارزش آفرینی کرده و می کند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم امید عبدی در تشریح عملکرد سال ۹۸ مدیریت حسابرسی داخلی و امور مجامع سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب افزود: این مدیریت در راستای شفاف سازی، همکاری و نظارت مستمر بر عملکرد موثر و اثربخش  واحدها و مدیریت های سازمان و شرکت‌های تابعه، امسال نیز همچون سال گذشته آماده اجرای وظایف محوله خود است.
وی با اشاره به اینکه این مدیریت درانجام وظایف محوله خود بیش از ۴ هزار اسناد حسابداری صادر شده در سال ۹۸ را به صورت نمونه ای قبل از پرداخت رسیدگی، اصلاح  یا رفع ایراد کرده  است، برگزاری و حضور در مجامع عمومی سالیانه شرکت ها و موسسات تابعه سازمان منطقه آزاد قشم برای تصویب صورت های مالی منتهی به۲۹اسفند ۹۷ و متعاقبا برگزاری کلیه مجامع مذکور در موعد مقرر قانونی را از مهم ترین اقدامات این مدیریت در سال ۹۸ خواند.

عبدی یادآور شد: اسناد این صورت های مالی برای ارائه اظهار نظر “مطلوب” جهت صورت های مالی و تلفیقی سازمان و گروه شرکت های تابعه برای سال مالی ۹۷ به  حسابرس مستقل سازمان ارائه شد.

وی همکاری با حسابرس و بازرس قانونی سازمان جهت ارائه عملکرد هیات مدیره سازمان و بستن صورت های  مالی سال مالی ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ و برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان منطقه آزاد قشم را نیز از دیگر اقدامات سال ۹۸ این مدیریت دانست.

مدیر حسابرسی داخلی و امور مجامع  سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همچنین در سال ۹۸، مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای طرح تملک دارایی های سرمایه ای سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم مربوط به دوره  مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ در روز اول بهمن ۹۸ از سوی این مدیریت در سالن کنفرانس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی در تهران برگزار و عملکرد هیات مدیره سازمان مورد تایید و تنفیذ هیات محترم وزیران  قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا