آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم؛

ظرفیت خدمات در بنادر قشم افزایش می یابد

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم با ارایه اولویت های این شرکت در سال جدید از برنامه ریزی جهت افزایش ظرفیت خدمات در بنادر قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، غلامرضا دهقانی زاده با اعلام این خبر عنوان داشت: بهسازی ترمینال بندر مسافری شهید ذاکری و ایجاد مسیرهای دریایی جدید با همکاری بخش خصوصی یکی از عمده ترین برنامه های این شرکت برای ارتقا ظرفیت خدمات به ساکنان و گردشگران در سال ۹۹ می باشد.
وی به تدوین سیاست های افزایش درآمد پایدار شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در سال جاری اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه از بنادر با مشارکت بخش خصوصی به منظور افزایش ورود و پهلوگیری کشتی های باربری ضمن تاثیر بر اقتصاد جزیره به ایجاد راهی برای کسب بیشتر درآمدها به شیوه پایدار کمک می کند.
دهقانی زاده همچنین از تردد حدود دو میلیون و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از طریق بندر شهید ذاکری در سال گذشته خبر داد و افزود: ورود یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۱۱۶ نفر و خروج یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۷ نفر از طریق این بندر مسافری، بیانگر پتانسیل بالای این مبدا ورودی برای سرمایه گذاری بهینه و زیباسازی منظر، باهدف معرفی بهتر منطقه آزاد قشم است.
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم ادامه داد: بنادر پهل و لافت نیز طی سال ۹۸ با تردد ۵۵۴ هزار و ۴۰۶ خودرو، شامل؛ ۱۰۲ هزار و ۳۱۲ خودروی سنگین و ۴۵۲ هزار و ۹۴ خودروی سبک، نه تنها به عنوان محبوب ترین و پرترددترین مبادی ورودی جزیره به حساب می آیند که در زمینه تولید سرمایه برای مردم منطقه بسیار تاثیرگذار هستند.
 وی در پایان با آرزوی موفقیت کشور در شکست بیماری کووید ۱۹ اضافه کرد: امیدواریم در ادامه سال ۹۹ و بعد از گذر از بیماری کروناویروس، شاهد حضور گردشگران و شکوفایی مجدد صنایع قشم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا