آخرین خبرها از سوی مدیریت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

پیگیری بخشی از خسارت ۳۰ میلیارد ریالی وارده به فعالان فرهنگی- هنری قشم

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از خسارت 30 میلیارد ریالی وارده به فعالان فرهنگی- هنری قشم و تلاش این مدیریت جهت پیگیری برای جبران بخشی از این خسارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با اعلام این خبر عنوان داشت: خسارت وارد شده ناشی از توقف فعالیت ها به علت شیوع بیماری کووید ۱۹ به اهالی فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی هنری، چاپخانه ها، سینما، رسانه، آموزشگاه ها، اهالی تئاتر، نشر، موسسات قرآنی و صنوف مرتبط با این اداره کل در حال پیگیری است.

‎وی تصریح کرد: همان طور که بخش های خدماتی و تولیدی سراسر کشور از تعطیلی ناشی از این بیماری فراگیر دچار خسارت شده اند، حوزه فرهنگ و هنر نیز به دلیل تعطیلی دو ماهه، دچار آسیب های اقتصادی و تحمل فشار هزینه های اجاره بها و سایرتعهدات مالی شده است.

‎ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: تلاش ما به عنوان نهاد متولی این فعالیت ها، برآوردی منطقی و روشن ازخسارت های وارده به این اقشار، جمع بندی و ارایه آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده تا بخشی از این خسارت به کمک دولت جبران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا