اجتماعی

جشن بادبادک ها در قشم برگزار شد

کودکان قشمی به همراه والدینشان عصر (پنجشنبه نوزدهم آبان ۱۴۰۱) در کنار سواحل فیروزه ای خلیج فارس با برگزاری جشن بادبادک ها روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، میرداد میردادی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری این جشن در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط انتخاب نفرات برتر جشن بادبادک ها افزود: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک ها در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک ها و حرکات نمایشی آنها در آسمان خواهد بود و در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می شود.

وی توجه به تنوع، نشاط و خلاقیت در روحیه، نگرش و فکر کودکان به ویژه دانش آموزان و ارتباط آنها با علم در خدمت صلح و توسعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدین منظور قرار است در آینده مکان های را به محل برگزاری جشنواره ها و دستاوردهای گروهی و مردمی در جزیره قشم اختصاص دهیم.

شهردار قشم هدف از برگزاری جشن بادبادک ها در ساحل سینما دریای جزیره زیبای قشم نگین خلیج فارس را ایجاد شور و هیجان در میان نوباوگان قشمی و والدین آنها عنوان کرد.

اجرای برنامه نمایشی، برپایی ایستگاه‌های متعدد نقاشی و گریم صورت، ایستگاه بازی، نمایشگاه آثار نقاشی بچه‌ها و پرواز بادبادک ها از دیگر برنامه های این مراسم در ساحل سینما دریای قشم بود.

این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع از سوی شورای اسلامی شهر قشم، شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سازمان منطقه آزاد، موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا