آخرین خبرهااخبار مهم

۴۹ واحد صنفی متخلف در قشم پلمب شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چهار هزار و ۲۷۲ مورد گشت مشترک بازرسی در هفت ماهه سالجاری از واحدهای صنفی قشم انجام شد که در نتیجه آن ۴۹ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، هرمز امیری افزود: در این مدت همچنین ۶۲۵ مورد تذکر شفاهی برای اصناف فعال صادر و ۶۱  پرونده تخلف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی ادامه داد: کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار کالا، نبود درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز از جمله تخلفات انجام شده بود.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این بازدیدها در قالب تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت و تجارت ، پلیس اماکن و اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته، ۱۴۹ صورت جلسه تنظیم شده و ۳۹۹ اقلام مختلف غیرمجاز معادل یک هزار و ۷۳۵ کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته نابود شده است.

امیری افزود: همچنین با هدف نظارت بر قیمت‌گذاری و رعایت قیمت مصوب در اصناف از ابتدای سال جاری ۲۳ مورد نرخنامه برای واحدهای صنفی مختلف از جمله نانوایی‌ها و میوه‌فروشی ها مصوب و ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای بازرسی این مدیریت در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با اصناف بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و اخطارها برخورد می‌کند.

امیری گفت: قشموندان می‌توانند با تلفن گویای ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ و همچنین شماره تلفن  ۰۷۶۳۵۲۴۱۰۱۰ و یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا