آخرین خبرهااجتماعی

برگزاری عروسی صرفا با مجوز ستاد کرونا ممکن است

دادستان قشم گفت: برگزاری مراسم عروسی در این شهرستان صرفا با مراجعه بانیان و اخذ مجوز ستاد کرونا ممکن است و با جشن‌های بدون مجوز به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، رضا صفایی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار داشت: لغو کامل عروسی‌ها عملا ممکن نیست اما باید حداقل جمعیت حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

وی با بیان اینکه هر دهیار، شورای شهر و شهردار یک سفیر سلامت باشد، افزود: تذکرات لازم در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به جامعه هدف ارائه و در صورت عدم رعایت‌ مراتب جهت پیگیری قضایی گزارش شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تصریح کرد: تشکیل پرونده‌ها با قید فوریت به دادستانی ارجاع شود تا با برخورد قاطع و فوری بازدارندگی لازم ایجاد گردد.

صفایی با بیان اینکه بیشتر عروسی‌ها در غرب جزیره قشم و حوزه استحفاظی دریابانی قرار دارد، گفت: در برخی موارد نیاز به اعمال قوه قهریه وجود دارد و تا کنون چند مورد تشکیل پرونده انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش شناورهای مسافری نیز آنچه باید انجام شود تا کنون رعایت نشده که می‌تواند باعث افزایش شیوع بیماری کرونا شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تاکید کرد: حمایت از شناوردران و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هر دو باید اعمال شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا