محیط زیست

جمع آوری خودروهای فرسوده رهاشده در سطح شهر قشم

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی از جمع آوری خودرو های فرسوده رهاشده در سطح شهر قشم مدیریت با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس راهور قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد پورعلی با اعلام این خبر بیان داشت: یکی از مصادیق سد معابر عمومی خودروهای فرسوده رها شده در معابر سطح شهر است که مدت‌ها بدون حرکت در محل مورد نظر باقی مانده و مشکلاتی همچون افزایش معضل کمبود محل پارک خودرو، نابسامانی بصری، مشکلات زیست محیطی و اجتماعی را به دنبال دارند.
وی ادامه داد: در همین راستا عوامل این مدیریت با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس راهور قشم به منظور ساماندهی این موضوع؛ نسبت به صدور اخطاریه‌های ابتدایی برای خودروهای فرسوده رها شده و مسدود کننده معابر عمومی در سطح شهر قشم اقدام کرده است.
پورعلی با اشاره به استمرار این اقدام گفت: در صورت توجه نداشتن مالک، بر اساس مجوزهای قانونی و با دستور مقام قضایی و پلیس راهور نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام می‌گردد و تاکنون ۲۰ دستگاه خودرو از سطح شهر جمع آوری شده است.
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی تصریح کرد: رفع مشکلات و نازیبایی های شهری ارتباط مستقیمی با نقش‌آفرینی شهروندان دارد و بایستی ضمن آگاهی‌بخشی و القای احساس مسئولیت به شهروندان، گام‌های مثبتی در جهت مشارکت و همکاری میان مدیریت شهری و شهروندان برداشته شود و از عموم شهروندان تقاضا می شود با مشارکت موثر خویش و اعلام موارد مشاهده شده به این مدیریت، حوزه مدیریت شهری را در ارتقاء شاخص زیست پذیری شهر یاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا