آخرین خبرها

جزیره هنگام با مشارکت خیران صاحب درمانگاه می‌شود

کلنگ احداث یک باب درمانگاه در جزیره هرمز از توابع شهرستان قشم با مشارکت خیران به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، فریدون همتی در آئین کلنگ زنی درمانگاه در این جزیره، اظهار داشت: این مرکز درمانی با مشارکت خیران و دولت تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب به صراحت خواستار کمک رسانی ارزشمند به مردم جزایر هستند و جزیره هنگام در زمینه خدمات درمانی همیشه با مشکل مواجه بوده است، افزود: با  افتتاح و بهره‌برداری از این درمانگاه شاهد  تسهیل در حوزه خدمات‌رسانی بخش بهداشت و درمان به مردم وفادار این جزیره خواهیم بود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: درمانگاه جزیره هنگام در زمینی به مساحت 243 مترمربع، دارای ساختمان محل زندگی پزشک، ماما، سرایداری و نگهبانی خواهد بود و  با اجرای ساختمان اصلی این پروژه، 700 متر محوطه سازی و 140 مترمربع دیوارکشی هم به آن اضافه خواهد شد.

به گفته استاندار هرمزگان، این مرکز درمانی با چهار میلیارد ریال اعتبار به‌صورت مشارکتی توسط خیران و دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که تأمین نیروی انسانی، اداری و بهداشتی و هزینه نگهداری، تعمیرات و تأمین تجهیزات آن نیز به عهده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

شایان ذکر است؛ علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، شماری از خیران و مسئولان استانی و شهرستانی، استاندار هرمزگان را در سفر به جزیره هنگام برای آئین کلنگ‌زنی درمانگاه این جزیره همراهی کردند.

هم اینک مرکز جامع سلامت هنگام تنها مرکز درمانی این جزیره محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا