آخرین خبرهااجتماعی

۹۰۰ میلیون ریال وام احداث خانه برای مددجویان روستاهای جزیره قشم پرداخت می‌شود

مدیر کمیته امداد شهرستان قشم از ارائه تسهیلات ۹۰۰ میلیون ریالی احداث خانه به مددجویان روستایی تحت پوشش این نهاد در قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از تسنیم، غلامرضا غلامی اظهار داشت: 400 میلیون ریال این تسهیلات به صورت بلاعوض به مددجویان فاقد مسکن و یا مددجویانی که دارای مسکن‌های غیرمقاوم و فرسوده هستند، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: 500 میلیون ریال دیگر این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و سه سال تنفس پس از ساخت خانه به واجدین شرایط با دوره بازپرداخت اقساط 10 تا 13 ساله پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قشم، 300 میلیون ریال وام بلاعوض توسط دولت و 100 میلیون ریال هم از طرف کمتیه امداد امام خمینی (ره) به مددجویان تحت پوشش اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات فرصت بسیار ارزشمندی برای خانه‌دار شدن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای قشم است و افراد واجد شرایط می‌توانند با در دست داشتن مدارک، برای ثبت نام به اداره کمیته امداد شهرستان قشم مراجعه نمایند.

شایان ذکر است؛ 80 درصد از مجموع چهار هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد قشم در روستاهای 67 گانه این شهرستان سکونت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا