آخرین خبرها

نخستین پایگاه بسیج طلاب اهل سنت قشم افتتاح شد

نخستین پایگاه بسیج طلاب اهل سنت جزیره قشم در مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاهدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ، صبح امروز نخستین پایگاه بسیج طلاب اهل سنت جزیره قشم در مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاهدان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمد برزگرپور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان در این آیین اظهار داشت: تولید فکر، توانمندی را خلق می‌کند و علما باید با نیروسازی در این راستا پیشگام باشند.

وی افزود: علما، طلاب و ‌پایگاه‌های بسیج در طول دوران انقلاب تونمندی خود در ایجاد ابزار اقتدار نظام اسلامی را نشان داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان جبهه مقاومت را ثمره روحیه انسجام و وحدت فرماندهی دانست و افزود: دفاع از اسلام راهی جز وحدت علما برای تربیت نیروهای مقاوم، باورمند و ایثارگر ندارد.

حجت‌الاسلام برزگرپور ادامه داد: علمای علوم دینی باید آیات قران را با ترویج عمل‌گرایی به راهبردی مبهوت کننده برای اعتلای نظام اسلامی تبدیل کنند که تلاش برای وحدت امت اسلام از مهمترین این راهبردها به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: از ثمرات هفته وحدت آن است که امروزه علمای کشورهای اسلامی بویژه در این ایام از مظلومان و لزوم وحدت امت سخن می‌گویند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان گفت: بصیرت افزایی و روشنگری از وظایف بسیج طلاب است.

بنیه علمی طلاب باید ارتقا یابد

محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‍‌های اجتماعی از رسالت‌های امروز بسیج هستند.

وی افزود: محرومیت‌زدایی در سطح جزیره، خدمت در راستای مقابله با کرونا و آسیب‌های اقتصادی-اجتماعی ناشی از آن از دیگر کارکردهای بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: مقوله امنیت وابسطه به قشر خاصی نیست و آحاد جامعه باید ایفای نقش موثر داشته باشند.

سالاری خاطرنشان کرد: ارتقای بنیه علمی طلاب از جمله انتظاراتی است که از پایگاه‌های بسیج طلاب وجود دارد.

ثابت قدم انقلاب اسلامی در جهان ثمره ولایتمداری است

حجت‌الاسلام امید درویشی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز اظهار داشت: تقدیم ۱۱ هزار شهید اهل سنت بیانگر علاقه آنان به جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ثابت قدم انقلاب در جهان، ثمره ایستادگی و ولایتمداری است و شیعه و سنی همچون دو بال باید برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در برابر دشمن مشترک که همان استکبار جهانی است نقش آفرینی کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول شگرفی در جهان خواهیم بود و ایران اسلامی بیش از پیش بر تارک جهان خواهد درخشید.

تفکر بسیجی در انتخابات آتی لحاظ شود

حجت‌الاسلام مهدی بهره‌مند یکی از اساتید حوزه علمیه قشم نیز در این آیین اظهار داشت: توجه به قرآن و سیره پیامبر اسلام(ص) راه جلوگیری از انحراف امت اسلامی است.

وی افزود: اولین ویژگی مسلمانان در قرآن سختگیری و مقابله با دشمنان و کفار است که بهترین برخورد و شیدترین لحن را بسیج و تفکر بسیجی دارد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید تفکر بسیجی لحاظ شود و بر این اساس منتخب خود را انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام بهره‌مند گفت: معرفت و بصیرت لازمه دستیابی به فهمی جامع از قرآن است و ادب اولین شاخصه عالم بودن به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا