عمرانی

پروژه‌های نیمه تمام قشم تعین تکلیف می‌شوند

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مصوبات مهمی از جمله تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام قشم با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران جزیره گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، سعید اکبریان با بیان این مطلب در نشست ویژه با خبرنگاران بمناسبت ایام دهه مبارک فجر، اظهار داشت: براساس سه مصوبه مهم هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با انجام تمهیدات ویژه از صاحبان پروژه‌های نیمه تمام که به هر دلیلی موفق به ادامه کار نشده‌اند با ارائه هدیه ویژه دهه فجر حمایت کنیم.
به گفته وی، تمام افرادی که مهلت پروانه ساختمانی آنان به اتمام رسیده می‌توانند از این فرصت برای تمدید پروانه خود و در نهایت تکمیل پروژه‌ها در سال آینده اقدام نمایند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین اعلام کرد: سرمایه‌گذارانی که به جهات مختلف از جمله درگیری مسائل فنی موفق به دریافت پروانه ساختمانی یا پایان کار نشده‌اند، می‌توانند با پرداخت بخشی از هزینه پروانه یا پایان کار و دریافت رسید از سازمان منطقه آزاد قشم کار خود را آغاز نماید.
او با اعلام اینکه این پرداختی به عنوان علی‌الحساب در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم ثبت می‌شود، افزود: سرمایه‌گذاران اطمینان داشته باشند که به همین میزان از تراکم حجمی آنان در سال آینده کسر خواهد شد و این فرصتی است تا افراد یا شرکت‌ها بر اساس میزان نقدینگی که در اختیار دارند از مزایای درنظر گرفته شده استفاده کنند.
اکبریان گفت: سرمایه‌گذاران در ازای بدهی‌های خود بابت پروانه‌های جدید، می‌توانند به جای پرداخت نقدینگی، بخشی از واحدهای ساخته شده خود در سال‌های گذشته را به این سازمان واگذار کنند.
وی با تاکید بر اینکه این مصوبات با هدف توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در کل جزیره قشم اتخاذ شده است، گفت: خوشبختانه فرآینده‌های سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در قشم هم به شدت تسهیل شده است.
به گفته وی، کمیسیون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف صدور پروانه‌ تا پایان سال هر شب در معاونت زیربنایی در حوزه‌های املاک، شهرسازی، سرمایه‌گذاری تشکیل و موضوعات مربوطه را بررسی و تصمیم سازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا