اقتصادی

تولید بیش از 726 میلیون دلار انواع محصولات صنعتی در منطقه آزاد قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای فروردین ماه تا نیمه آبان ماه سال جاری معادل 726 میلیون و 500 هزار دلار و 672 هزار و 225 میلیارد ریال انواع محصولات صنعتی در این منطقه تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مرتضی صابری با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تولید توسط 225 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی جزیره و با اشتغال بیش از 6540 نفر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: عمده واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به حوزه های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.


مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، 13 مورد پروانه بهره برداری جدید صادر و 23 مورد تمدید پروانه بهره برداری صورت گرفته و 94 مجوز فعالیت طرح های صنعتی تایید شده، صادر شده است.
به گفته صابری؛ همچنین در این مدت بیش از 339 هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در این منطقه صورت گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال همچنین بازنگری و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه تولید با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با احصا مشکلات شاهد رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و رونق تولید در جزیره خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا