آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهم

اولین جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج قاسم» آغاز شد+پوستر جشنواره

مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان از آغاز به کار اولین جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج قاسم» در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، محمدامین ذاکری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان به ابتکار و میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان قشم آغاز به کار کرد.

وی افزود: موضوعات و محورهای این جشنواره منحصر به تولید محتوای رسانه‌ای خبری پیرامون مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان تصریح کرد: محورهای داوری آثار در پوستر این جشنواره منعکس گردیده و هر شرکت کننده تنها مجاز به ارسال پنج اثر به دبیرخانه می‌باشد.

ذاکری ادامه داد: همچنین مدیران رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی استان هرمزگان نیز بدون محدودیت می‌توانند آثار منتشر شده در رسانه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که از نظر کمی و کیفی بررسی و برترین رسانه هرمزگان در حوزه نشر محتوای تخصصی مکتب حاج قاسم معرفی خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را از هشتم لغایت ۱۶ دیماه عنوان و اضافه کرد: آثار باید در همین بازه زمانی تولید، منتشر و از طریق سامانه /https://hrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان خاطرنشان کرد: این جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا