اخبار مهم

انتقال مصدومان حادثه آتش سوزی شهرک الهیه قشم توسط اورژانس ۱۱۵

سرپرست شبکه بهداشت قشم از انتقال مصدومان حادثه آتش سوزی خانه غیر استاندارد شهرک الهیه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، دکتر یاسر مرادی اظهار داشت: در پی اعلام آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه غیر استاندارد چوبی با نمای کامپوزیت در شهرک الهیه این جزیره، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو فرماندهی عملیات به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه آتش سوزی ۲۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از آنان با آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منتقل شدند که در این میان یک نفر از نیروهای خدوم آتش نشانی که در هنگام اطفاء حریق دچار بریدگی دست شده بود نیز برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی با آمبولانس به بیمارستان یادشده منتقل شد.

سرپرست شبکه بهداشت قشم توضیح داد: همچنین با تلاش تکنسین های اورژانس در محل وقوع این آتش سوزی ۱۳ نفر از افراد دچار سوختگی های سطحی در محل درمان سرپایی شدند.

مرادی از حضور به هنگام نیروهای آتش نشانی، امدادگران و نجاتگران هلال احمر، مسوولین و مدیران شهرستان و سایر نیروهای امدادی و پشتیبانی که در اطفای این حریق و مدیریت صحنه حادثه و حمایت های روانی و اجتماعی به حادثه دیدگان حضوری فعال داشتند، قدرانی کرد.

نجم‌الدین فریدونی رییس اداره آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز از ایجاد حریق در یک ساختمان دو طبقه غیر استاندارد چوبی با نمای کامپوزیت در شهرک الهیه این جزیره خبر داده بود.

 این حادثه ساعت چهار و یازده دقیقه بامداد شنبه ششم فروردین ۱۴۰۱ در شهرک الهیه شهر قشم بوقوع پیوست که بلافاصله چهار دستگاه ماشین آتش‌نشانی شهر قشم برای مهار آتش در محل حادثه حاضر و اقدام به خاموش کردن حریق کردند.

 این ساختمان که دیوارها و سقف آن چوبی بود و طبقه همکف آن را هم به کارگاه نجاری با حجم بالای الوار چوب، چسب و رزین تبدیل کرده بودند، به کلی در این حادثه طعمه حریق شد.

 عملیات اطفای حریق این آتش سوزی از همان ابتدای حادثه آغاز شد که خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در بر نداشت اما به دلیل حجم بالای آتش، خسارات اندکی هم به ساختمان‌های مجاور وارد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا