آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهمدسته‌بندی نشده فرماندار؛

قشم در وضعیت زرد کرونا

فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم گفت: در آخرین اعلام وضعیت شهرستان ها در ستاد کرونا، قشم در وضعیت زرد قرار گرفته و مصوبات منطبق با این شرایط در شهرستان اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم ،دکتر علیرضا نصری اظهار کرد: بسیج مردمی و راه اندازی پویش شهروند مسئولیت مدار مهم ترین اهرم و اثر بخش ترین راهکار قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا بوده و همکاری بین دستگاهی، تقویت و پویایی مسئولیت پذیری اجتماعی برای استمرار کنترل کرونا، مهار و برگشت ناپذیر کردن آن دنبال می شود.

⭕دکتر نصری در توضیح مصوبات اعلام شده با تاکید مجدد بر خود مراقبتی و پرهیز از تردد های غیر ضروری اضافه کرد: مشاغل گروه چهار شامل مدارس شبانه روزی، باشگاه های ورزشی مربوط به ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه ها ، چایخانه ها و قهوه خانه تعطیل و مراسم اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا حصول وضعیت مساعد در شهرستان متوقف خواهند بود.

او همچنین نحوه فعالیت دستگاه ها و نهادهای مستقر در شهرستان را مشمول حضور کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت و سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان، ذکر کرد.

❌رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان قشم تاکید کرد: بازرسین ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم شامل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، اصناف سازمان منطقه آزاد و بازرسی فرمانداری بصورت مشترک و جداگانه روزانه تمام فعالیت ها را رصد و با هر گونه فعالیت مغایر با مصوبات ستاد و تضعیف کننده سلامت عمومی بسختی برخورد می کنند.
دکتر نصری یاد آوری کرد: محدودیت های تردد در اسکله های شهید ذاکری و لافت و پهل به دلیل وضعیت نارنجی شهرستان بندرعباس همچنان اعمال می شود.

فرماندار شهرستان قشم بر همکاری قشموندان و دستگاه های مسئول برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و اضافه کرد: نظارت بر قرنطینه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا